در این قسمت اموزش ویندوز 7 را برای شما عزیزان قراردادم امیدوارم که همه ی مشکلات شما را در مورد ویندوز 7 بر طرف کرده باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:اموزش,ویندوز7,اموزش ویندوز7,اموزش ترفند , | 21:7 | نویسنده : zana mahmodyan |

دانشمندان دریافته اند که جهان در۱۵ میلیارد سال قبل براثر انفجار یک ماده با جرمی بسیار زیاد معادل آنچه در هستی وجود دارد، بوجود آمده است. در این فضای بیکران میلیاردها کهکشان، منظومه، ستاره، سحابی (توده های عظیم گاز)، سیاه چالهای فضایی و بسیاری اجرام ناشناخته دیگر وجود دارند، حال سؤال اینست که:»ما کجای این فضای بیکران هستیم؟«خانه ما در یکی از این کهکشانها بنام راه شیری قرار گرفته است. این کهکشان از مرکز انفجار بزرگ، در حدود۸ تا۱۰ میلیارد سال نوری فاصله دارد. تعداد ستارگان آن بین۲۰۰ تا۴۰۰ میلیارد عدد تخمین زده شده که بیشتر آنها از زمین قابل رویت نیستند. صدها هزار منظومه، توده های عظیم گاز و غبار بین فواصل ستارگان راه شیری قرار دارند. کهکشان راه شیری، مارپیچی بوده و جرمش در حدود۷۵۰ تا یک تریلیون جرم نجومی است. ساختار کلی آن شامل هسته مرکزی، یک دیسک با چند بازو به دور آن وهاله های غباری اطراف آنست. قطر دیسک در حدود۸۰ تا۱۲۰ هزار و ضخامت آن تقریباً۳ هزار سال نوری است. جای آن در فضا در بخش »مکان محلی« است که شامل۳ کهکشان بزرگ و۳۰ عدد کوچک است. فاصله اولین کهکشان بزرگ با آن،M۳۱ ، در حدود۲/۹ میلیون سال نوری بوده ولی فاصله آن تا کهکشانهای کوچکتر کمتر است.

همانگونه که اشاره شد این کهکشان دارای سه بخش است. بخش اول، مرکز کهکشان است که غبارهای کهکشانی مانع از مشاهده دقیق آن از روی زمین می شود. در نتیجه، تنها اطلاعات بدست آمده، حاصل دریافت امواج رادیویی از آن بوده است. آنچه مشاهده شده، حکایت از آن دارد که بخش مرکزی متشکل از یک هسته بسیار متراکم است. قطر آن در حدود۳۰۰۰ سال نوری و از سه قسمت مختلف تشکیل یافته است. در قسمت شرقی بقایای سوپرنواها و در بخش غربی هیدروژنهای یونیزه شده غیرعادی مشاهده شده است. قسمت مرکزی آن نیز بسیار متراکم بوده و به صورت فلکی کماندار موسوم است. در هر۱۰ میلیارد سال برخوردهای ستارگان در آن رخ می دهد. دریافت اشعه های ایکس و گاما از آن، نشانگر آنست که مرکز کهکشان مولد بسیار قوی این اشعه ها است. این اشعه ها از نتیجه نابودی چندین ماده بوجود آمده و نشان از وجود بسیاری از سوپر نواها در مرکز آن دارد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:مقاله,تحقیق,کهکشان,راه شیری,کهکشان راه شیری,مقاله ایی در باره ی کهکشان راه شیری, | 22:18 | نویسنده : zana mahmodyan |

مقدمه

موجودات زنده همگی قابلیت تولید مثل دارند و همین موضوع عامل بقای نسل آنهاست. دستگاه تناسلی به همین منظور در بدن موجودات زنده تعبیه شده است. دستگاه تناسلی تنها دستگاهی از بدن است که برای زندگی خود فرد حیاتی نیست امّا برای بقای نسل لازم است. در فرآیند تولید مثل انسان دو سلول جنسی یا گامت نقش دارند: گامت مردانه که اسپرم نامیده می‌شود و گامت زنانه که تخمک نام دارد.

اسپرم توسط دستگاه تناسلی مردانه و تخمک توسط دستگاه تناسلی زنانه تولید می‌شوند. اسپرم در حین فعالیت جنسی در اثر انزال از طریق آلت مردانه وارد دستگاه تناسلی زنانه می‌شود. اسپرم در داخل واژن شنا کرده و وارد رحم می‌شود و خود را به لوله‌های فالوپ یا لوله‌های رحمی می‌رساند. تخمک نیز از تخمدان زن آزاد می‌شود و وارد لوله های  رحمی (فالوپ) می شود. اسپرم و تخمک در این محل با یکدیگر برخورد می کنند. اسپرم وارد تخمک می شود و آنرا بارور می کند و لقاح حاصل می شود که نتیجة آن تشکیل سلول تخم است که می‌تواند به یک نوزاد تبدیل شود. بنابراین همکاری مرد و زن برای تشکیل تخم و در نتیجه حامله شدن زن لازم است. زن با وجود اینکه سلول تخم را تا بزرگ شدن و تبدیل شدن به یک نوزاد کامل در درون رحم نگه می‌دارد ولی همانطور که گفته شد برای باردار شدن نیازمند اسپرم مردانه است.

برای دانلود انیمیشن و خواندن بقیه ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید=>



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:انیمیشن,زیست,تولید مثل,انیمیشن زیست شناسی,انیمیشن تولید مثل, | 9:7 | نویسنده : zana mahmodyan |

نتایج مطالعات مختلف نشان داده‌اند که افزایش وزن نه تنها موجب تغییر شکل بدن می شود، بلکه می تواند فعالیت‌های مغز انسان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. بروز این تغییرات در مغز ممکن است به پرخوری، چرخه معیوب کاهش وزن و مشکلات دیگر منجر شود. از این رو، در ادامه این مطلب چگونگی تاثیر چاقی بر مغز را به صورت مختصر بررسی می کنیم.



ادامه مطلب

امروزه چون در کشورمان ایران هر روزه آمار معتادان متاسفانه  بالا می رود بر خود واجب دانستم که آگاهی  شما عزیزان را در مورد آن بالا ببرم چون یکی از کارهایی که مانع اصلی این بدبختی است افزایش سطح آگاهی مردم است به همین دلیل در این قسمت برای شما کاربران عزیز  پاورپوینت ایدز و اعتیاد را قرار دادم .که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.



ادامه مطلب
 

تاریخچه عدد صفر
یکی از معمول ترین سئوالهائی که مطرح می شود این است که: چه کسی صفر را کشف کرد؟ البته برای جواب دادن به این سئوال بدنبال این نیستیم که بگوئیم شخص خاصی صفر را ابداع و دیگران از آن زمان به بعد از آن استفاده می کردند.

اولین نکته شایان ذکر در مورد عدد صفر این است که این عدد دو کاربرد دارد که هر دو بسیار مهم تلقی می شود یکی از کاربردهای عدد صفر این است که به عنوان نشانه ای برای جای خالی در دستگاه اعداد (جدول ارزش مکانی اعداد) بکار می رود. بنابراین در عددی مانند 2106 عدد صفر استفاده شده تا جایگاه اعداد در جدول مشخص شود که بطور قطع این عدد با عدد 216 کاملاً متفاوت است. دومین کاربرد صفر این است که خودش به عنوان عدد بکار می رود که ما به شکل عدد صفر از آن استفاده می کنیم.

هیچکدام از این کاربردها تاریخچه پیدایش واضحی ندارند. در دوره اولیه تاریخ کاربرد اعداد بیشتر بطور واقعی بوده تا عصر حاضر که اعداد مفهوم انتزاعی دارند. بطور مثال مردم دوران باستان اعداد را برای شمارش تعداد اسبان، ... بکار می برند و در اینگونه مسائل هیچگاه به مسئله ای برخورد نمی کردند که جواب آن صفر یا اعداد منفی باشد.

بابلیها تا مدتها در جدول ارزش مکانی هیچ نمادی را برای جای خالی در جدول بکار نمی بردند. می توان گفت از اولین نمادی که آنها برای نشان دادن جای خالی استفاده کردن گیومه (") بود. مثلاً عدد6"21 نمایش دهنده 2106 بود. البته باید در نظر داشت که از علائم دیگری نیز برای نشان دادن جای خالی استفاده می شد ولیکن هیچگاه این علائم به عنوان آخرین رقم آورده نمی شدندبلکه همیشه بین دو عدد قرار می گیرند بطور مثال عدد "216 را با این نحوه علامت گذاری نداریم. به این ترتیب به این مطلب پی می بریم که کاربرد اولیه عدد صفر برای نشان دادن جای خالی اصلاً به عنوان یک عدد نبوده است.

البته یونانیان هم خود را از اولین کسانی می دانند کهدرجای خالی ,صفر استفاده می کردند اما یونانیان دستگاه اعداد (جدول ارزش مکانی اعداد) مثل بابلیان نداشتند. اساساً دستاوردهای یونانیان در زمینه ریاضی بر مبنای هندسه بوده و به عبارت دیگر نیازی نبوده است که ریاضی دانان یونانی از اعداد نام ببرند زیر آنها اعداد را بعنوان طول خط مورد استفاده قرار می دادند.

البته بعضى ازریاضی دانان یونانی ثبت اطلاعات نجومی را بر عهده داشتند. در این قسمت به اولین کاربرد علامتی اشاره می کنیم که امروزه آن را به این دلیل که ستاره شناسان یونانی برای اولین بار علامت 0 را برای آن اتخاذ کردند، عدد صفر می نامیم. تعداد معدودی از ستاره شناسان این علامت را بکار بردند و قبل از اینکه سرانجام عدد صفر جای خود را بدست آورد، دیگر مورد استفاده قرار نگرفت و سپس در ریاضیات هند ظاهر شد.

هندیان کسانی بودند که پیشرفت چشمگیری در اعداد و جدول ارزش مکانی اعداد ایجاد کردند هندیان نیز از صفر برای نشان دادن جای خالی در جدول استفاده می کردند.

اکنون اولین حضور صفر را به عنوان یک عدد مورد بررسی قرار می دهیم اولین نکته ای که می توان به آن اشاره کرد این است که صفر به هیچ وجه نشان دهنده یک عدد بطور معمول نمی باشد. از زمانهای پیش اعداد به مجموعه ای از اشیاء نسبت داده می شدند و در حقیقت با گذشت زمان مفهوم صفر و اعداد منفی که از ویژگیهای مجموعه اشیاء نتیجه نمی شدند، ممکن شد. هنگامیکه فردی تلاش می کند تا صفر و اعداد منفی را بعنوان عدد در نظر بگیرید با این مشکل مواجه می شود که این عدد چگونه در عملیات محاسباتی جمع، تفریق، ضرب و تقسیم عمل می کند. ریاضی دانان هندی سعی بر آن داشتند تا به این سئوالها پاسخ دهندو در این زمینه نیز تا حدودى موفق بوده اند .

این نکته نیز قابل ذکر است که تمدن مایاها که در آمریکای مرکزی زندگی می کردند نیز از دستگاه اعداد استفاده می کردند و برای نشان دادن جای خالی صفر را بکار می برند.

بعدها نظریات ریاضی دانان هندی علاوه بر غرب، به ریاضی دانان اسلامی و عربی نیز انتقال یافت. فیبوناچی، مهمترین رابط بین دستگاه اعداد هندی و عربی و ریاضیات اروپا می باشد.




تاريخ : دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:دانستنی,دانستنی های ریاضی,صفر,عدد صفر, | 12:39 | نویسنده : zana mahmodyan |

در این بخش برای شما کاربران عزیز سایت emam-school پاورپوینت درس زیست شناسی مربوط به دستگاه تنفسی انسان را قرار داده ام . یک توصیه ای که من به شما می کنم این است که حتما اگر رشته ی شما تجربی است آن را دانلود کنید .

كالبد شكافي دستگاه گوارش

 



ادامه مطلب

*زنگ زدم 118 ميگم:نيما حق دوست.ميگه:شمارشو ميخواي؟
ميگم:پ نه پ خودمو معرفي ميكنم اسم شما چيه؟

.

.

.
*به همكارم ميگم همين الان يه فيلم دانلود كردم.ميگه:از تو اينترنت؟
ميگم:پ نه پ از تو كانال كولر،اتفاقا پهناي باندشم زياده،قطعي هم نداره.

.

.

.

*عاقد سر سفره عقد؛عروس خانم وكيلم؟پ نه پ دكتري!دعوتت كرديم سطح مجلس بره بالا!

.

.


*به معلممون ميگم:آقا اجازه هست بريم دستشويي؟!!!ميگه:واجبه؟پ نه پ مستحبه!!

.

.

.
*رفتم ثبت احوال واسه شناسنامه بچه،ميگم اسم شايان.ميگه:جنسيت پسره؟
ميگم:پ نه پ چون به مامانش رفته بزنين دختر.

.

.

.
*ميخوام برم خونه چشمام قرمزه...به رفيقم ميگم چشمام قرمزه؟ميگه:آره،ميخواي همينجوري بري؟
ميگم:پ نه پ وايميستم سبز شه بعد حركت ميكنم.

.

.

.
*اومدم خونه زنم ميگه:اومدي خونه؟بهش ميگم:پ نه پ علم پيشرفت كرده
من الان سركارم،اين كپي ژنتيكيمه،فرستادم كارام رو انجام بده.

.

.

.
*بهش ميگم:ديگه ميخوام ازت جدا شم.ميگه:اين حرف آخرته؟ميگم:پ نه پ
اين خلاصه اي بود از اخبار ايران و جهان،لطفا به ادامه خبر توجه فرماييد.

.

.

.
*به استادم ميگم لطفا كمكم كنيد دارم مشروط ميشم.ميگه:نمره ميخواي؟
گفتم:پ نه پ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكي كه بايد بريزم به سرم رو ميخوام.

.

.

.

رفتم كارخونه بابام به منشيش ميگم:بابام هست؟ميگه:آره ميخواي بري تو؟
گفتم:پ نه پ فقط ميخواستم آمارشو بگيرم يه وقت شيطوني نكنه.

.

.

.
*مادر دانش آموز اومده مدرسه...معلم بهش ميگه با بچتون رياضي تمرين كنين...ميگه تو خونه؟
پ نه پ تو زمين خاكي...اكثر قهرمانا از زمين خاكي شروع كردن.

.

.

.
*به داداشم ميگم مگس نشسته رو مانيتور،ميگه:بكشمش؟
ميگم:پ نه پ بهش بگو بياد عقب وگرنه چشماش ضعيف ميشه.

.

.

.
*رفتم مغازه ميگم آقا اين پنير سوراخ سوراخه پنير ليقوانه؟
ميگه:پ نه پ خط دفاع پرسپوليسه.

.

.

.
*مستند حيات وحش ميديدم،دوستم ميگه اون شير سفيده ميگن نادره درسته؟
ميگم:پ نه پ اون اكبر داداششه،نادر رفته نون بگيره.

.

.

.
*داشتم چايي ميخوردم،قند پريد تو گلوم.دارم خفه ميشم دست و پا ميزنم.بابام ميگه:داري خفه ميشي؟ميگم:پ نه پ داشتم ورزش هوازي ميكردم بلكه چربي شكمم آب بشه.

.

.

.

*زن به شوهرش گفت:تو هيچ وقت منو دوست داشتي؟مرد يه نگاهي به 5تا بچشون كرد و گفت:
پ نه پ اين كره خرا رو از تو گوگل دانلود كردم.

.

.

.
*من و دوستم داشتيم رازه بقا ميديديم.يهو مار كبرا رو نشون دادن.دوستم ميگه كبراست؟
گفتم:پ نه پ صغراست،كبرا يه خورده لاغرتره.

.

.

.
*داشتم اتل متل توتوله گاو حسن چه جوره نه شير داره نه پستون...بازي ميكردم با بچه هاي خواهرم...خالم كه يه خورده مذهبي و خشكه اومده ميگه اين شعر رو نخون زشته،رفت و دوباره اومد گفت داري دوباره اتل متل ميخوني؟
گفتم:پ نه پ ورژن اصلاح شدش رو ميخونم،اتل متل صلوات...گاو حسن زده قات...هم دست داره هم آستين...شيرشو بردن فلسطين...بگير زن مسلمان...از حزب ا... لبنان...اسمشو بزار حليمه...
چون چادرش ضخيمه.



تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:جوک,جملات پنپ,خنده دا,جوک پنپ, | 1:6 | نویسنده : zana mahmodyan |

استعمال دخانیات

 

هيچ شخصي ، سيگاري به دنيا نمي آيد . عادت به سيگار كشيدن سهوي بوده و در سنين نوجواني آغاز مي شود . از جمله دلايل مهمي كه محققين در گرايش جوانان به سيگار ذكر مي كنند اين است كه اغلب جوانان دوست دارند كه بيشتر از سن خود به نظر بيايند و داوطلبانه به دنبال الگوهاي بزرگسالان هستند . مبلغان نيز از اين فرصت به خوبي استفاده كرده و با ارائه الگوهاي مورد نظر خويش كه سيگار مي كشند باعث جلب نظر بيشتر جوانان به مصــــــــــــرف سيگار مـــــــــــــي گـــــــردند .

 

تحقيقات نشان مي دهد فرزندان والدييك نخ سيگار حاوي ۸ الي۲۰ ميلي گرم نيكوتين است كه تنها يك ميلي گرم آن هنگام كشيدن سيگار جذب بدن مي شود . شايان ذكر است كه مقدار۲ الي۵ ميلي گرم نيكوتين موجب تهوع و استفراغ و تنها۶۰ ميلي گرم اين ماده مرگ آور مي باشد . نيكوتين از سه طريقپوست ، ريه و غشاء مخاطي بيني و دهانوارد بدن مي شود كه از اين ميان بيشترين جذب نيكوتين از طريق استنشاق و آلوئول هاي ريوي است . نيكوتين پس از ورود به جريان خون مستقيما" و به سرعت بهمغز رسيده و سپس در تمام بدن منتشر مي گردد . تنها۱۰ الي۱۵ ثانيه زمان كافي است كه پس از اولين پك به سيگار نيكوتين به مغز برسد و موجب پيدايش احساس لذت و خوشايندي از كشيدن سيگار و نيز احساس تحريك پذيري پس از ترك سيگار در فرد استعمال كننده گردد . فرزندان خانوادهای سیگاری زودتر از فرزندان خانواده هاي غير سيــــــــــــگاري ،سيـــــــــــگار مي كشند .

بقیه در ادامه ی مطلب =>

 



ادامه مطلب
تاريخ : 1 فروردين 1386برچسب:, | 1:7 | نویسنده : zana mahmodyan |

 

 

این ضرب المثل ها با حرف آ-ا نوشته شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آ-ا
آب از سر چشمه گله !
آب از آب تكان نمیخوره !
آب از سرش گذشته !
آب پاكي روي دستش ريخت !
آب در كوزه و ما تشنه لبان میگرديم !
آب را گل آلود میكنه كه ماھي بگیره !
آب زير پوستش افتاده !
آب كه يه جا بمونه، میگنده .
آبكش و نگاه كن كه به كفگیر میگه تو سه سوراخ داري !
آب كه از سر گذشت، چه يك ذرع چه صد ذرع چه يك ني چه چه صد ني !
آب كه سر بالا میره، قورباغه ابوعطا میخونه !
آب نمي بینه و گرنه شناگر قابلیه !
آبي از او گرم نمیشه !
آتش كه گرفت، خشك و تر میسوزد !
آخر شاه منشي، كاه كشي است !
آدم با كسي كه علي گفت، عمر نمیگه !
آدم بد حساب، دوبار میده !
آدم تنبل، عقل چھل وزير داره !
آدم خوش معامله، شريك مال مردمه !
آدم دست پاچه، كار را دوبار میكنه !

 




ادامه مطلب
تاريخ : 1 فروردين 1386برچسب:, | 14:4 | نویسنده : zana mahmodyan |

فیزیک هسته ای:

بخشی از دانش فیزیک است که به خواص و ویژگی های هسته اتم میپردازد.

در جهان مواد از مولکول ساخته شده اند و مولکولها از به هم پیوستن اتم ها ساخته میشود. هر اتم دارای پروتون . الکترون و نوترون است. نوترونها و پروتونها در هسته قرار دارند و الکترون در اطراف هسته قرار دارد.

پروتون:ذره ای با بار مثبت که در هسته اتم قرار دارد .

پروتون در واقع هیدروژنی است که الکترونش را از دست داده است.

نوترون: ذره ای با بار خنثی که کارش در هسته کنار هم نگه داشتن پروتون هاست. چون همانطور که میدانیم ذرات با بار یکسان یکدیگر را دفع میکنند و کار نوترونها در هسته این است که شرایطی را به وجود بیاورند که پروتونها در کنار هم قرار گیرند . این کار توسط نیروی هسته ای قوی صورت میگیرد.جرم نوترون قدری بیشتر از پروتون است.

http://imgdl1.topnop.ir/uploads/201009/tpn819/large/yms11VA7PQ.jpg

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 1:22 | نویسنده : zana mahmodyan |

در این بخش برای شما عزیزان مجموعه ی داستان های کوتاه انگلیسی را به صورت فایل zip قرار داده ام تا برای مطالعه ی آزاد از آن استفاده کنید . به امید آنکه مورد قبول شما واقع شود.

english short stories داستانهای کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 22:2 | نویسنده : zana mahmodyan |

در این بخش برای شما دانش آموزان عزیز و همچنین شما بزرگسالان گرامی آموزش ساخت پاور پوینت را قرار داده ام . تا از آن نهایت استفاده را ببرید .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید =>



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 11:39 | نویسنده : zana mahmodyan |

رسول اکرم(صلى الله علیه وآله) مىفرمایند:

بهترین نوشیدنىها عسل است که به قلب نشاط مىبخشد، سینه را گرم و به قوه حافظه کمک مىکند.(بحار الانوار، ج 2، ص 295)

 

عسل یا اکسیر حیات بخش

عسل یکى از نعمتهاى بزرگ الهى است که سرشار از ارزشمندترین مواد حیاتى اعم از مواد آلى، معدنى، قندهاى طبیعى، انواع ویتامین و... است که زنبور عسل از شهد شیرین بهترین گلها مکیده و پس از افزودن انواع آنزیمها و انجام چند عمل شیمیایى بر روى آن، تبدیل به مایعى بسیار خوشبو، خوش طعم، لذیذ، نشاط آور، مقوى و شفابخش به نام عسل شده و سخاوتمندانه به ما تقدیم نموده است.

براى اهمّیّت عسل همین بس که از دو کلمه «شفاء» در قرآن کریم، یکى مربوط به عسل است: (فیه شفاءٌ للناس) (نحل/ 69) شفاى مردم در آن است;

در وصف عسل هر آنچه گویم کم است***از معجزهاش هر چه بگویم کم است

این بس، که خدا بگفته اندر قرآن***آن فیه شفاء بود زِ بهر انسان

و پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) و ائمه معصومین(علیهم السلام)نیز سفارشات متعددى نسبت به این ماده ارزشمند کردهاند که انشاءالله در شمارههاى بعدى به نمونههایى از آنها اشاره خواهیم کرد.

در طب قدیم نیز اهمّیّت و جایگاه عسل به مراتب بیشتر از حال بوده و دانشمندانى همچون بقراط حکیم، جالینوس، فیثاغورس، ارسطو، ابوعلى سینا و... اکثر نسخههاى خود را بر اساس عسل و موم تجویز مىکردند.

اما متاسفانه در کشور ما که عسل و تولید آن منحصر به فرد و در نوع خود بى نظیر مىباشد نه تنها از جنبه دارویى به آن توجه نشده بلکه از نظر مصرف غذایى هم مورد کم لطفى قرار گرفته است و این نعمت خدادادى هنوز ارزش واقعى خود را در بین سایر مواد غذایى بدست نیاورده بطورى که بعضاً مصرف مربّا و قندهاى مصنوعى را بر این غذاى بهشتى و اکسیر حیات بخش که از هر نظر برترى ممتاز و چشمگیرى نسبت به همه مواد غذایى و خوراکىها داشته و دارد ترجیح مىدهند که علّت اصلى آن عدم شناخت از مزایا و ارزشهاى واقعى عسل مىباشد.

برای خواندن بقیه ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید =>

 



ادامه مطلب
تاريخ : 1 فروردين 1386برچسب:, | 12:11 | نویسنده : zana mahmodyan |

در این بخش برای شما عزیزان پاور پوینت شیوه ی صحیح مطالعه را قرار داده ام .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید =>



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 22:2 | نویسنده : zana mahmodyan |

در این بخش برای شما عزیزان مقاله ای در مورد آناتومی قلب انسان را قرارداده ایم . به امید اینکه مورد پسند شما عزیزان واقع شود.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید=>



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 14:46 | نویسنده : zana mahmodyan |

در این بخش برای آشنایی بیش تر شما با ماموستا هه ژار زندگی نامه ی ایشان را به صورت فایل zip برای دانلود شما قرار داده ایم .


برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید =>



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 14:11 | نویسنده : zana mahmodyan |

1. قبل از شروع مطالعه حتما هدف خود را به طور دقیق معین کنید. آیا درس را برای مرور و یادآوری می خوانید یا برای اینکه فردا امتحان دارید؟! چند صفحه می خواهید بخوانید؟ و چه زمانی را به آن اختصاص خواهید داد؟

 

2. به خودتان اعتماد کنید، شما حتما یاد خواهید گرفت.

 

3. هیچ کار نیمه تمامی قبل از شروع مطالعه نداشته باشید چون کارهای نیمه تمام ذهن را مشغول می کند و مانع تمرکز می شود.

 

4. اگر در هنگام مطالعه ذهنتان مشغول مساله ای شد موضوع را در اولین صفحه ی کتاب یادداشت کنید تا آن را فراموش نکنید، سپس به مطالعه ادامه دهید.

 

5. عنوان های اصلی و فرعی هر فصل را به یاد بیاورید و به این طریق میزان دقت و یادگیری خود را آزمایش کنید.

برای خواندن موارد بعدی به ادامه ی مطلب بروید => (پیشنهاد می کنم حتما بروید.)



ادامه مطلب
تاريخ : 1 فروردين 1386برچسب:, | 21:43 | نویسنده : zana mahmodyan |

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

  • شکوفه بهاری
  • صحاب